Maar ik heb toch helemaal geen reden om gestrest te zijn?
“Ja maar Veerle, ik weet helemaal niet waarom ik me zo ongemakkelijk voel. Ik kan dat rusteloze gevoel echt niet verklaren. En het ergste van alles is: ik heb helemaal geen reden om gestrest te zijn! Ik heb een goede baan, een lieve partner, een rijk gevuld sociaal leven,… Wat moet een mens nog meer…